ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 

Διαβάστε προσεχτικά τους κατωτέρω αναφερόμενους γενικούς όρους συμμετοχής στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου μας βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 7/2018, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας EE 2015/2302.

Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
Μια κράτηση θεωρείται έγκυρη μόνο εφόσον καταβληθεί η σχετική προκαταβολή εντός 2 ημερών από την δήλωση του ενδιαφέροντος σας. Η προκαταβολή όπως και η εξόφληση μπορούν να γίνουν είτε στο Γραφείο μας ή με κατάθεση στον λογαριασμό που διατηρεί το Γραφείο μας στην Alpha Bank. Η εξόφληση πρέπει να γίνει 25 ημέρες (εκδρομές εξωτερικού)  & 15 ημέρες (εκδρομές εσωτερικού) πριν από την αναχώρηση. Αν εγγραφείτε σε ένα ταξίδι σε διάστημα λιγότερο από 15 ημέρες πριν από την αναχώρηση, τότε θα πρέπει να καταβάλετε τη συνολική αξία του ταξιδιού κατά το στάδιο της κράτησης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Εκδρομές Εξωτερικού

  • Ακύρωση συμμετοχής 60 ημέρες πριν από την αναχώρηση: επιστροφή όλου του ποσού πλην € 50 για διαχειριστικά έξοδα.
  • Ακύρωση από 59 έως 30 ημέρες πριν την αναχώρηση: κρατούνται ακυρωτικά το 50% της αξίας της εκδρομής
  • Ακύρωση από 29 έως 20 ημέρες πριν την αναχώρηση: κρατούνται ακυρωτικά το  70 % της αξίας της εκδρομής
  • Ακύρωση από 19 ημέρες έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση κρατούνται   ακυρωτικά το 80 % της αξίας της εκδρομής

Ακύρωση από 7 ημέρες ή (μη εμφάνιση – non show): ακυρωτικά 100% της αξίας της εκδρομής

Σχετικά με τα αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις και ακυρώσεις απευθυνθείτε στο γραφείο για λεπτομερείς πληροφορίες και εξαρτώνται από τον τρόπο έκδοσης των αεροπορικών, εάν είναι ονομαστικά  ή σαν γκρούπ

 Εκδρομές Εσωτερικού

  • Ακύρωση συμμετοχής 40 έως 29  ημέρες πριν από την αναχώρηση επιστροφή της προκαταβολής
  • Ακύρωση από 28 έως 18 ημέρες πριν την αναχώρηση: κρατείται το 50% της συνολικής αξίας του ταξιδιού
  • Ακύρωση από 17 έως 9 ημέρες πριν την αναχώρηση κρατείται το 75 % του συνολικού ποσού της εκδρομής
  • Ακύρωση 8 ημέρες έως 7 ημέρες (ή μη εμφάνιση): ακύρωση του 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Το τουριστικό γραφείο Eurorama Travel, έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει. Δεν ευθύνεται για έκτακτες καταστάσεις, όπως πανδημίες, επιδημίες, κακοκαιρία, σεισμοί, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, κλείσιμο συνόρων χωρών.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν και άλλα άτομα, η συμμετοχή σε αυτό προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και κατανόηση απέναντι στους συνταξιδιώτες και τους παράγοντες πραγματοποίησής του. Για τον λόγο αυτόν είναι απαραίτητη η συμφωνία  των πελατών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κ.λ.π)

 ΞENOΔOXEIA

Τα ξενοδοχεία έχουν διαφόρους  τύπους δωματίων και συνήθως αυτά που δίνονται στα γκρουπ είναι κατηγορίας στάνταρ. Εάν κάποιος ταξιδιώτης επιθυμεί αναβάθμιση του δωματίου του, καταβάλει το αντίτιμο επί τόπου στο ξενοδοχείο και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια. H διεθνής πρακτική των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο είναι τα δωμάτια να δίνονται στον ταξιδιώτη από 11:00-15:00 ανεξαρτήτως της ώρας άφιξης του γκρουπ και  η αναχώρηση εντός 11:00 π.μ ( εκτός των περιπτώσεων που προηγείται συννενόηση με το ξενοδοχείο για διεύρυνση ωραρίου)

Τα τρίκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη τρίτου κρεβατιού. Σε κάποια ξενοδοχεία κυρίως στην Γαλλία όμως το τρίτο κρεβάτι ενδέχεται να είναι καναπές, που μετατρέπεται σε κρεβάτι. Για παιδιά κάτω των 12 ετών, ισχύει μια μικρή έκπτωση στα τρίκλινα, η οποία καθορίζεται από το εκάστοτε ξενοδοχείο.

ΓEYMATA

Στα ταξίδια που περιλαμβάνονται 2 γεύματα (ημιδιατροφή) αυτά είναι συνήθως πρωινό σε μπουφέ  και δείπνο η μεσημεριανό  γεύμα αν το αναφέρει το πρόγραμμα της εκδρομής. Στις περισσότερες περιπτώσεις το γεύμα είναι συγκεκριμένο. Εάν μας γνωστοποιήσετε έγκαιρα (με την εγγραφή σας) κάποια ιδιαίτερη επιθυμία σας (χορτοφάγος, ειδική δίαιτα) θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας ικανοποιήσουμε

ΦΟΡΟΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ & ΕΠΙΝΑΥΛΟΙ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Στις αεροπορικές εκδρομές οι φόροι αεροδρομίων και οι επίναυλοι καυσίμων καθορίζονται αποκλειστικά από τις αεροπορικές εταιρείες . Οι φόροι αεροδρομίων και οι επίναυλοι μπορεί να αλλάξουν απροειδοποίητα, άσχετα αν οι τιμές που έχουν δημοσιοποιηθεί είναι χαμηλότερες. Το γραφείο  δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές στους φόρους αεροδρομίων και στους επίναυλους καυσίμων.

ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το γραφείο έχει συνάψει Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης για κάθε εκδρομή που διοργανώνει, για περιπτώσεις τυχόν ευθυνών έναντι των πελατών, που προκύπτουν από τη μη ή την πλημμελή εκτέλεση του οργανωμένου ταξιδιού. Επίσης, για την αντιμετώπιση περίπτωσης ασθένειάς κατά τη διάρκεια ταξιδιού εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνιστούμε στους ταξιδιώτες να έρθουν σε επαφή με τον ασφαλιστικό τους φορέα για την έκδοση της “Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθένειας”.

 ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Σε περίπτωση τυχόν προβλημάτων, ο πελάτης έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον/την  αρχηγό της εκδρομής, ώστε να λυθεί το πρόβλημα αμέσως και επί τόπου, εάν είναι εφικτό. Είναι άδικο και για τον αρχηγό και για το γραφείο, να ακούν παράπονα μέρες μετά για προβλήματα που θα μπορούσαν να λυθούν άμεσα. Πείτε το αμέσως και εμείς θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε.

AΠOΔOXH OPΩN ΣYMMETOXHΣ

H συμμετοχή σε οποιαδήποτε εκδρομή του γραφείου EURORAMA Travel σημαίνει ταυτόχρονα και την αποδοχή των προαναφερόμενων όρων συμμετοχής.