Οροι συμμετοχής

ΔHΛΩΣEIΣ ΣYMMETOXHΣ

Για να είναι έγκαιρη οποιαδήποτε συμμετοχή ή κράτηση θέσεως, πρέπει να συνοδεύεται από την ανάλογη προκαταβολή της τάξεως του 30% του κόστους της εκδρομής.

ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΕΚΔΡΟΜΩΝ:

Η εξόφληση των εκδρομών γίνεται 10 ημέρες πριν την αναχώρηση όταν είναι οδικές και 20 ημέρες πριν όταν είναι αεροπορικές

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Σε περίπτωση ακύρωσης συμμετοχής για οποιοδήποτε λόγο, καθιερώνεται η ακόλουθη διαδικασία:

α. Ακύρωση συμμετοχής 28 ημέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού.Δεν γίνεται καμία κράτηση. Το ποσό επιστρέφεται.Σε αεροπορικά ταξίδια δεν επιστρέφεται η προκαταβολή που αφορά τα εισιτήρια.

β. Ακύρωση συμμετοχής από 27 έως και 16 ημέρες πριν την αναχώρηση παρακράτηση του 30% του κόστους συμμετοχής της εκδρομής στα οδικά ταξίδια και 40% για τα αεροπορικά ταξίδια

γ. Aκύρωση από 15 έως και 9 ημέρες πριν την αναχώρηση : παρακράτηση του 60% του κόστους συμμετοχής της εκδρομής στα οδικά ταξίδια και 80% για τα αεροπορικά ταξίδια

δ. Aκύρωση από 9 ημέρες έως και την αναχώρηση : παρακράτηση όλου του ποσού του κόστους συμμετοχής της εκδρομής

ΞENOΔOXEIA

Τα ξενοδοχεία έχουν διαφόρους τύπους δωματίων και συνήθως αυτά που δίνονται στα γκρουπ είναι κατηγορίας στάνταρ. Το γραφείο και ο αρχηγός της εκδρομής, δεν ευθύνονται για το αν θα δοθούν δωμάτια ανώτερης κατηγορίας και σε ποιους. Το ξενοδοχείο είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την διάθεση των δωματίων, σύμφωνα με την πολιτική του. Ο πελάτης που επιθυμεί αναβάθμιση του δωματίου του σε κατηγορία business ή executive ή σε σουίτα, καταβάλει το αντίτιμο επί τόπου στο ξενοδοχείο, και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια.Η κατηγορία σε αστέρια είναι ανάλογη με τη χώρα που βρίσκεται το ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα ξενοδοχεία ίδιας κατηγορίας να είναι διαφορετικά από χώρα σε χώρα. H διεθνής πρακτική των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο είναι τα δωμάτια να δίνονται στον ταξιδιώτη από 11.00-15.00 ανεξαρτήτως της ώρας άφιξης του γκρουπ.

Τα τρίκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη τρίτου κρεβατιού, σε κάποια ξενοδοχεία όμως το τρίτο κρεβάτι ενδέχεται να είναι καναπές, που μετατρέπεται σε κρεβάτι .Για παιδιά κάτω των 12 ετών, ισχύει μια μικρή έκπτωση στα τρίκλινα, η οποία καθορίζεται από το εκάστοτε ξενοδοχείο.

ΑΣΦΑΛΙΣΗ

 Το γραφείο έχει συνάψει Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης για κάθε εκδρομή που διοργανώνει, για περιπτώσεις τυχόν ευθυνών έναντι των πελατών, που προκύπτουν από τη μη ή την πλημμελή εκτέλεση του οργανωμένου ταξιδιού.

TAΞIΔIΩTIKH ANTIΛHΨH

Tο ομαδικό ταξίδι προϋποθέτει από τη φύση του τη δημιουργία ομαδικού πνεύματος, καλής διαθέσεως μεταξύ των εκδρομέων και συνεργασία προς το πρόγραμμα και τις υποδείξεις του αρχηγού. H αλληλοκατανόηση των ταξιδιωτών εξασφαλίζει την ομαλή εξέλιξη του κάθε ταξιδιού.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Σε περίπτωση τυχόν προβλημάτων,ο πελάτης έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον αρχηγό της εκδρομής, ώστε να λυθεί το πρόβλημα αμέσως και επί τόπου. Είναι άδικο και για τον αρχηγό και για το γραφείο, να ακούν παράπονα μέρες μετά, για προβλήματα που θα μπορούσαν να λυθούν άμεσα. Πείτε το αμέσως και εμείς θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε.Είναι άσκοπο το να παραπονεθείτε για ένα φαγητό, αφού το φάγατε, ή για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, αφού το χρησιμοποιήσατε.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Το τουριστικό γραφείο έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει. Δεν ευθύνεται για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, κλπ.).

 

              

 

 

 

 

 

 

 

              

euroramatravel Ομήρου 8 ( 4ος ορ.) 10564 – ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 211.4030784
ΦΑΞ. 210.2833260
e-mail : info@euroramatravel.gr
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:
ΔΕ-ΠΑ : 10:30-19:30
ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΛΕΙΣΤΑ, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή του γραφείου
Αριθμός Μητρώου Ε.Ο.Τ 0206Ε60000344001