Οροι συμμετοχής

Τα ταξίδια μας κοστολογούνται με βάση τα 19 άτομα. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών, η εκδρομές  δεν ακυρώνονται  αλλά  πραγματοποιούνται με μια σχετική επιβάρυνση

ΔHΛΩΣEIΣ ΣYMMETOXHΣ

Για να είναι έγκαιρη οποιαδήποτε συμμετοχή ή κράτηση θέσεως, πρέπει να συνοδεύεται από την ανάλογη προκαταβολή της τάξεως του 30% του κόστους της εκδρομής .

ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΕΚΔΡΟΜΩΝ:

Η εξόφληση των εκδρομών  γίνεται 7 ημέρες  πρίν την αναχώρηση όταν είναι οδικές   και

15 ημέρες  πρίν  όταν είναι αεροπορικές.

ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ:

Οι θέσεις στο πούλμαν είναι αυστηρά ‘εναλλασόμενες καθημερινά και καθορίζονται με βάση την προτεραιότητα δηλώσεως στην εκδρομή , εκτός εάν κάποιος ταξιδιώτης δηλώσει κατά την εγγραφή του την προτίμηση του να παραμείνει στις τελευταίες θέσεις του πούλμαν. Σ’αύτή την περίπτωση δεν μετακινείται.

TPOΠOΣ ΠΛHPΩMHΣ

H καταβολή της προκαταβολής γίνεται πάντα τοις μετρητοίς και ανέρχεται στο 30% της συνολικής τιμής του ταξιδιού. Για την εξόφληση οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν μετρητοίς, με πιστωτική κάρτα  ή με πρόγραμμα δόσεων. Για τις  αεροπορικές εκδρομές , είναι σαφές ,ότι  η κράτηση και η αγορά  των εισιτηρίων γίνεται  πολύ νωρίτερα από το γραφείο (για να επιτευχθεί συμφέρουσα τιμή) , και ζητείται προκαταβολή έως και 2 μήνες πριν την αναχώρηση ( σύμφωνα με τους όρους της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας).

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Σε περίπτωση ακύρωσης συμμετοχής για οποιοδήποτε λόγο, καθιερώνεται η ακόλουθη διαδικασία:

α. Aκύρωση συμμετοχής μέχρι 25  ημέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού: επιστρέφεται η  προκαταβολή στο ακέραιο για οδικά ταξίδια. Σε αεροπορικά ταξίδια δεν επιστρέφεται η προκαταβολή που αφορά τα εισιτήρια.

β. Aκύρωση συμμετοχής από 24 έως και 14  ημέρες πριν την αναχώρηση  παρακράτηση του 30% του κόστους συμμετοχής της εκδρομής.

γ. Aκύρωση από 14 έως και 9  ημέρες πριν την άναχώρηση : παρακράτηση του 60% του κόστους συμμετοχής της εκδρομής  .

δ. Aκύρωση από 9 ημέρες έως και την άναχώρηση : παρακράτηση όλου του ποσού του κόστους συμμετοχής της εκδρομής

ΞENOΔOXEIA

Τα ξενοδοχεία έχουν διαφόρους  τύπους δωματίων και συνήθως αυτά που δίνονται στα γκρουπ είναι κατηγορίας στάνταρ. Το γραφείο και ο αρχηγός της εκδρομής ,  δεν ευθύνονται για το αν θα δοθούν δωμάτια ανώτερης κατηγορίας και σε ποιους. Το ξενοδοχείο είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την διάθεση των δωματίων, σύμφωνα με την πολιτική του. Ο πελάτης που επιθυμεί αναβάθμιση του δωματίου του σε κατηγορία business, executive ή σε σουίτα, καταβάλει το αντίτιμο επί τόπου στο ξενοδοχείο , και εφόσον  υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια .Η κατηγορία σε αστέρια είναι ανάλογη με τη χώρα που βρίσκεται το ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα ξενοδοχεία ίδιας κατηγορίας να είναι διαφορετικά από χώρα σε χώρα. H διεθνής πρακτική των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο είναι τα δωμάτια να δίνονται στον ταξιδιώτη από 13.00 – 14:00, ανεξαρτήτως της ώρας άφιξης του γκρουπ. O ταξιδιώτης (όταν πρόκειται για γκρούπ) πρέπει να παραδώσει το κλειδί του μέχρι τις 10.30 το πρωί, την ημέρα της αναχώρησης άσχετα από την ώρα αναχώρησης του γκρουπ. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι συνήθως δίκλινα με προσθήκη τρίτου κρεβατιού, σε κάποια ξενοδοχεία όμως το τρίτο κρεββάτι ενδέχεται να είναι καναπές, που μετατρέπεται σε κρεββάτι  . Για παιδιά κάτω των 12 ετών, ισχύει μια μικρή έκπτωση στα τρίκλινα , η οποία καθορίζεται από το εκάστοτε ξενοδοχείο.

ΓEYMATA

Στα ταξίδια που περιλαμβάνονται 2 γεύματα (ημιδιατροφή) αυτά είναι συνήθως πρωινό σε μπουφέ  και δείπνο η μεσημεριανό  γεύμα αν το αναφέρει το πρόγραμμα της εκδρομής . Στις περισσότερες περιπτώσεις το γεύμα είναι συγκεκριμένο και σερβιριζόμενο  ,ενώ σπανιότερη είναι η παρουσία μπουφέ. Eάν μας γνωστοποιηθεί έγκαιρα (με την εγγραφή) κάποια ιδιαίτερη επιθυμία (χορτοφάγος, ειδική δίαιτα) θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια να την ικανοποιήσουμε

ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το γραφείο έχει συνάψει Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης για κάθε εκδρομή που διοργανώνει, για περιπτώσεις τυχόν ευθυνών έναντι των πελατών, που προκύπτουν από τη μη ή την πλημμελή εκτέλεση του οργανωμένου ταξιδιού. Επίσης, καλύπτει περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης, υποχρέωση επιστροφής καταβληθέντων, καθώς και επαναπατρισμό των ταξιδιωτών.

TAΞIΔIΩTIKH ANTIΛHΨH

Tο ομαδικό ταξίδι προϋποθέτει από τη φύση του τη δημιουργία ομαδικού πνεύματος, καλής διαθέσεως μεταξύ των εκδρομέων και συνεργασία προς το πρόγραμμα και τις υποδείξεις του αρχηγού. H αλληλοκατανόηση των ταξιδιωτών  εξασφαλίζει την ομαλή εξέλιξη του κάθε ταξιδιού. Oι ταξιδιώτες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του αρχηγού, να μην δυστροπούν και να μη δημιουργούν προβλήματα στους συνεπιβάτες τουςΠροσοχή: O αρχηγός έχει το δικαίωμα να συνεχίσει το ταξίδι χωρίς τον ταξιδιώτη, ο οποίος δημιουργεί προβλήματα άνευ λόγου και αιτίας .

AΠOΣKEYEΣ

Στα αεροπορικά ταξίδια  το γραφείο αναλαμβάνει τη μεταφορά μόνο μίας βαλίτσας κανονικού μεγέθους και βάρους 20 κιλών για κάθε πελάτη του. Eκτός από τη βαλίτσα, οι συμμετέχοντες μπορούν να κρατούν στις μετακινήσεις τους και μια μικρή χειραποσκευή.

ΦΟΡΟΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ & ΕΠΙΝΑΥΛΟΙ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Οι φόροι αεροδρομίων και οι επίναυλοι καυσίμων καθορίζονται αποκλειστικά από τις αεροπορικές εταιρείες . Οι φόροι αεροδρομίων και οι επίναυλοι μπορεί να αλλάξουν απροειδοποίητα, άσχετα αν οι τιμές που έχουν δημοσιοποιηθεί είναι χαμηλότερες. Το γραφείο  δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές στους φόρους αεροδρομίων και στους επίναυλους καυσίμων.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τον αρχηγό της εκδρομής, ώστε να λυθεί το πρόβλημα αμέσως και επί τόπου. Είναι άδικο και για τον αρχηγό και για το γραφείο, να ακούν παράπονα μέρες μετά, για προβλήματα που θα μπορούσαν να λυθούν άμεσα. Άλλωστε δεν βολεύει και σας να έχετε ελλειπή εξυπηρέτηση και να το λέτε εκ των υστέρων. Πείτε το αμέσως και εμείς θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε επί τόπου. Είναι άσκοπο το να παραπονεθείτε για ένα φαγητό, αφού το φάγατε, ή για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, αφού το χρησιμοποιήσατε.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Το τουριστικό γραφείο έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει. Έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων,  κλπ.).

AΠOΔOXH OPΩN ΣYMMETOXHΣ

H συμμετοχή σε οποιαδήποτε εκδρομή του γραφείου EURORAMA Travel σημαίνει ταυτόχρονα και την χωρίς επιφύλαξη αποδοχή των προαναφερόμενων όρων συμμετοχής.

euroramatravel Ομήρου 8 ( 4ος ορ.) 10564 – ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 211.4030784
ΦΑΞ. 210.2833260
e-mail : info@euroramatravel.gr
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:
ΔΕ-ΠΑ : 10:30-19:30
ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΛΕΙΣΤΑ, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή του γραφείου
Αριθμός Μητρώου Ε.Ο.Τ 0206Ε60000344001